BEDRE SENT ENN ALDRI

Hei! Lenge siden sist ja… Ser ut til at jeg prøver meg på bloggingen igjen. Dette er fordi sommeren er rett rundt hjørnet – null skole og mer fritid. Til tross for at jeg ikke har kamera for øyeblikket så skal jeg prøve det beste jeg kan, kanskje smiske med onkel om å få låne et av han 🙂

13383512_10153540653127116_977004623_oProsjektet mitt er å gå ned 10+ kilo innen jul. Jeg startet på mandag med Grete Roede-diett, og foreløpig har jeg gått ned 1kg. Delmålet mitt er å gå ned 5 kilo innen 3 juli, og det skal nok gå bra i og med at jeg er så motivert som jeg er. Søtsuget er helt borte og jeg er helt overrasket over hva jeg faktisk kan spise. Det er deilig å ha såpass oversikt over hva jeg inntar og hva jeg burde innta for å utnytte kaloriene maks! Noen tenker nok at jeg begynner for sent for SK16 men jeg bryr meg ikke om det nå, jeg er på veien mot å føle meg vel 🙂

IMG_9285Drømmen er vel å komme tilbake til denne formen, og tenker på at det er helt sprøtt at jeg nølte med å legge ut dette bildet på den tiden fordi jeg tenkte at magen min så stor ut.

Jeg har hatt 3 eksamener hittil, 1 gjenstår. Den verste var i går, matte er sist ut. Den er nok også vanskelig men har en uke å øve, så det skal nok gå greit. Dette semesteret syntes jeg fagene har vært utrolig vanskelige og har fokusert på å bare bestå. Nå har jeg kommet inn på 2.året så jeg er fornøyd! Er noen eksamener jeg må ta opp igjen men det er vel noe man bare må regne med.

Gi meg tilbakemelding på hva du vil se mer av i kommentarfeltet ❤

Legg igjen en kommentar

