3 ÅR

3 år. Tenk det. 3 år siden Erik inviterte meg på besøk med pizza og brus og spurte meg om jeg ville være kjæresten hans. Det føles egentlig som i går, tiden går så alt for fort at jeg ikke klarer å henge med! Nå er det også 1 år siden vi ble samboere i et stort hus, mens nå er det 2 måneder siden vi fikk vår egen lille leilighet. Om 3 uker reiser vi på vår 6 tur til Spania sammen og jeg gleder meg kjempemasse.

Jeg syntes vi har klart oss veldig fint sammen disse tre årene. Vi krangler selvfølgelig, men det gjør vel alle i et forhold? Vi har vel kanskje hatt dårlige perioder men så fort vi får litt avstand fra hverandre er forelskelsen tilbake som aldri før. Jeg trodde aldri at jeg ville få en så flott og god kjæreste som Erik, og om jeg skulle telt hvor mange ganger i løpet av en dag han sier «Jeg elsker deg jenten min» eller «åå du er så fin Catharina» så hadde det ikke vært nok fingre for det. Han er så flink å gi komplimenter (mye flinkere enn meg) og gi meg ros. Han kan bli irritert om jeg maser men sekundet etter kommer det et smil og alt er glemt. Om vi diskuterer og avslutter i en sur tone kommer alltid en av oss snikende en stund etterpå med et kyss også er alt glemt. Det er noe av det jeg liker best ved oss!

Jeg gleder meg til å gå ut på en fantastisk fin restaurant i Spania for å feire dette. Jeg elsker deg gutten min!

collagemegogerik

collagemegogerik

collagemegogerik

collagemegogerik

Legg igjen en kommentar

