Barnefotografering

Heisann!

Flott lørdag eller hva? Det syntes vertfall jeg! Dagen startet 09:30, jeg spratt overraskende fort opp av sengen og tok meg en joggetur. Treningsprogrammet mitt mot sommeren kan jeg komme inn på i et annet innlegg. Etter dette ble det en deilig dusj og stelling, også bar det av gårde til barnefotografering i Alvøen. Jeg tok bilde av min nydelige tremenning Line, og her er en sniktitt på resultatet:

collage

 

Om du er interessert i å lage en avtale med meg så er det bare til å kontakte meg på facebook 🙂

Ha en fin lørdag!

Legg igjen en kommentar

