Nyfødtfotografering

God kveld!

Akkurat stupt inn døren etter jobb og varmet meg noe mat. Modern family surrer på i bakgrunnen og jeg sluker maten så fort som det er mulig med kniv og gaffel.

Jobbet i hele dag kan jeg vel trygt si! Mail og timelister for butikken i morges, babyfotografering på formiddagen og deretter senvakt på Funky. Nyfødtfotograferingen gikk som smurt, bortsett fra litt smågulping og grining, men man kan ikke regne med noe annet med en 5 uker gammel liten knott.

Det var min første fotografering av baby, og er utrolig fornøyd med resultatet! Her er en liten kollasj av nydelige Emmeline.

collage

 

Kontakt meg gjerne om du er interessert i å lage en avtale 🙂 Klem ❤

One thought on “Nyfødtfotografering

Legg igjen en kommentar

