Fotografering

Heisann!

Har hatt en lang pause borte fra kameraet mitt nå, og er veldig klar for å komme tilbake i «rutiner» der jeg tar litt bilder hver dag. Har hatt en jobb nå her for en stund siden der jeg tok bilder i et utdrikningslag og nå har jeg fått enda en slik jobb 20 juni! Det tror jeg kan bli veldig spennende da nesten alt foregår ute den dagen. Er så mye mer glad i å ta bilder i dagslys, men det er vel mest fordi jeg mestrer det bedre. Nå er det også masse konfirmasjonsbilder som skal bli tatt så det gleder jeg meg også til!

_MG_0904(1)

IMG_0675

Bryggen

 

Er noen interessert i fotografering så ta gjerne kontakt med meg på facebook, så lager vi en avtale 🙂

 

 

 

Legg igjen en kommentar

