Jentetur er bestilt!

Heisann dere!

Mens dere leser dette er jeg på jobb og koser meg med vasking og rydding, det er et forhåndsskrevet innlegg.

Lenge har jeg prøvd å arrangere jenteturer til varmere strøk men det har aldri blitt noe av. Men på mandag klarte vi endelig å få det til! Det blir meg og to venninner, og kameraet blir selvfølgelig med. Om det blir noe blogging der er kanskje en annen sak, for det er bare internett i baren og i lobbyen på hotellet. Det blir Kreta den 8 mai og jeg gleder meg noe helt sinnsykt! Har jo tross alt ikke vært noen andre steder enn Spania de siste 3 årene og det har jo vært med Erik og familien hans. Nå er det bare oss tre jenter og gud som vi skal kose oss! To av oss lever på budsjett da, men tror nok vi må ha en utflukt til Santorini uansett, og DER skal det bli flotte bilder. Gleder meg til hvite strender og deilig mat, og ikke minst å ta noen deilige joggeturer om morgenen før frokost. Her er hotellet vi skal bo på:

gallery_greece-crete-agia-marina-theo_pool_0250342_1410310826Og her er fantastiske Santorini:

santorini

 

Kribler i magen! Og bare 23 dager igjen 😀

Hva skal DU i sommer? 🙂 

Legg igjen en kommentar

