Inspo interiør

Heisann!

Åhh jeg er ikke noe flink til å skrive her, men det er sånn det blir når man er travel og planlegger så mye at det ikke er plass i avtaleboken. Skulle ønske det var mer enn 24 timer i et døgn.. Eller at man ikke hadde behov for så mye søvn! Sitter med tunge øyelokk nå, og det blir nok en tidlig kveld i dag.

Men..Jeg har ting å fortelle! Meg og min kjære skal flytte i en liten søt leilighet, og jeg gleder meg så mye! Vi har vært så heldig, førstemann vi kontakter på Finn får vi avtalt visning med og dagen etterpå fikk vi bekreftet at den ble vår! Vi leier bare da, og forhåpentligvis får vi kjøpt noe om et par år. Merker nå etter et år i et stort rekkehus, er at jeg er enda mer husredd enn jeg trodde og gleder meg til å komme på ett plan der jeg har kontroll over alt, haha. Sånn har det alltid vært, men håper det snart går over. Blir alt for paranoid og de fleste lydene jeg hører er nok sikkert bare i hodet mitt. Nå som min kjære er i Tyrkia på treningsleir prøver jeg å tilbringe mest mulig tid med andre og løper opp trappen og inn på rommet så fort jeg kommer hjem om kvelden.

Jeg lever inne på IKEA sine sider fortiden for å finne ut ting vi trenger. Alt fra bestikk til gryter og spisebord. Har laget et lite innblikk av hva vi ønsker oss (eller kanskje bare jeg, hihi):

inspirasjon ikea

Liker veldig godt denne fargekombinasjonen og gleder meg sånn til å innrede! Tror nok at denne tiden fremover kommer til å være utrolig kjekk og kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg!

Legg igjen en kommentar

