50 spørsmål

1. Hvor gammel er du om 5 år? Da er jeg forhåpentligvis 24 år!

2. Hva har du alltid i vesken din? Når jeg skal på jobb har jeg alltid Mac, lader, lommebok, leppomade, kalender og penn.

3. Hva bestiller du på cafè? Er jeg på Starbucks blir det alltid Strawberries & cream light, og er jeg et annet sted blir det en mocca eller latte.

4. Hvilke nettsider besøker du daglig? Jobbmail, timegrip, wordpress, facebook og bloglovin.

5. Hvem ringer du når du er sint/lei deg? Hmm.. Må vel bli Erik eller Tina.

6. Hvilken farge er det på tannbørsten din? Haha rart spørsmål! Rosa.

7. Hvem ringte du sist? Kjæresten min

8. Hva har du hatt av kjæledyr? Jeg har hatt 3 kaniner og en hund.

IMG_9994

9. Har du noen piercinger? Har i tungen, navlen og i ørene. Hadde i tragus men har mistet den..

10. Hva stod det på den siste sms’en du fikk? «ja»

11. Hva gjør deg trist? Kreft.

12. Hva gjør deg glad? Noe så lite som å komme hjem til ryddig hus kan gjøre dagen min.

13. Hva er drømmejobben din? Det tror jeg må være å jobbe i et magasin eller i Myreze.

14. Hvem var den siste som gjorde noe spesielt for deg? Det var nok Erik som kjøpte en bukett med roser til meg på valentinsdagen!

15. Hva var det siste du kjøpte? Snus for Erik.

16. Hva er ditt favorittsted? Ååå det må nok bli Spania

_MG_3031

17. Når var du i kirken sist? Det var i sommer da jeg fotograferte i et bryllup mens jeg var fotograflærling.

18. Foretrekker du å ringe eller sende sms? Hmm den der er vanskelig! Kommer helt an på hvem det gjelder. Erik og mamma liker jeg å ringe, mens alle andre tekster jeg med, hehe.

19. Hvor høy er du? Haha, hvor lav mener du? 159…

20. Når så du foreldrene dine sist? Mamma så jeg sist på lørdag, og pappa har jeg ikke sett siden i begynnelsen av januar..

21. Hvor lang tid bruker du om morgenen? Kommer helt an på hva jeg gjør, men klarer å gjøre alt fra å rette håret, sminke meg og spise på 40 min.

22. Banner du ofte? Alt for ofte… Må skjerpe meg der!

23. Når våknet du i dag? Våknet først kl. 06 av alarmen til Erik, så av min alarm kl. 07:40.

24. Hvor mange søsken har du? 3 gutter og i april får jeg en lillesøster til!

24830_387770602115_2182751_n

25. Hvor mange steder har du bodd? 7 steder til sammen!

26. Hva slags utdannelse har du? Jeg har bare generell studiekompetanse men ønsker å utdanne meg som noe innenfor markedsføring eller grafikk.

27. Hvilken kroppsdel er du mest fornøyd med? Haha med eller uten klær? Må vel si bakdelen.

28. Hvilken kroppsdel er du minst fornøyd med? Det må være lårene mine.

29. Foretrekker du sko, sokker eller barføtt? Haha er det lov å si tøfler? Elsker tøfler!

30. Har du tatt vare på et klesplagg fra når du var liten? Har tatt vare på mine første sko!

31. Hvilken iskrem er din favoritt? Hehe dette må jo bli Funky Frozen Yogurt sin raspberry sorbet.

32. Hvilken radiostasjon hørte du på sist? P5!

33. Når legger du deg om kvelden? Går alltid opp i sengen 11, men sovner vel et sted mellom halv 12 og 12.

34. Hva var ditt favorittfag på skolen? Det var foto/grafisk!

35. Potetgull eller smågodt? Ååå så svak for potetgull…

36. Siste filmen du så? Det må være The timetravellers wife.

37. Vil du ha barn? Ja, er veldig babysyk, men må nok vente litt til! Har et mål å bli ferdig med utdannelsen først.

38. Hvor gammel er pappaen din? Han fylte 40 for to uker siden! 🙂

39. Hva bruker du helst penger på? Nå i det siste har pengene blitt mest brukt på reiser, men er veldig glad i å gå ut å spise og shoppe!

40. Er du sosial? Ja kan vel si at jeg er det, men samtidig trives jeg veldig i mitt eget selskap med strikketøyet i fanget.

41. Hvilken dessert er din favoritt? Det må bli sjokoladefondant.. Mmm…

42. Hvem er forbildet ditt? Det har alltid vært tante Lotte, og det kommer det også alltid til å være ❤

43. Hva er det rareste du har spist? Det må vel bli grillet snegle, haha! Smakte veldig som blåskjell.

44. Finnes det noe som du virkelig har lyst til å gjøre men ikke har hatt muligheten til eller har hatt råd til? Det må bli å reise til statene, øyhopping i karibien og Thailand!

45. Hvilket sted foretrekker du minst? Hmm det må nok bli politistasjonen

46. Hva kjøper du helst; klær, sko eller vesker? Hadde jeg hatt råd hadde det blitt alle tre tingene! Men det må nok bli veske. Er ufattelig kresen på vesker så eier bare 3 stykker som er veldig ødelagte så trenger sårt en ny!

47. Føler du deg ung eller gammel for alderen? Føler meg kanskje litt eldre i og med at jeg ikke er så glad i å drikke, og velger lett strikketøyet framfor spritflasken.

48. Hvilke uvaner har du? Hmm.. Det er vel kanskje at jeg er veldig vimsete og glemmer alltid lommeboken min hjemme.

49. Hva er det mest romantiske du har gjort? Haha det kan nok ikke skrives her, men kan nevne en annen ting. Det må være den første valentinsdagen meg og Erik var sammen, da hadde jeg kjøpt en rose i sølifan (som forresten kostet 200kr?!) og gjemt den under dynen til Erik. Han ble egentlig bare sur fordi han trodde ikke vi skulle kjøpe noe til hverandre så han ringte å booket bord på Egon og kjøpte en stor rosebukett til meg mens jeg var innom en kiosk og tok ut penger!

50. Foretrekker du havet eller basseng? Helt klart basseng! Bare synd at jeg føler jeg «vasker» bort brunfargen med en gang haha!

_MG_1642

 

 

 

Legg igjen en kommentar

