Funkyfreak

God ettermiddag alle sammen!

I dag jobber jeg kveld, som jeg pleier å gjøre to kvelder i uken. Det er veldig stille om mandager, så mens dere leser dette står jeg nok å kutter frukt til den store gullmedalje. I helgen hadde vi det veldig travelt, butikken fikk besøk av sjefen min fra Oslo på fredag da jeg egentlig hadde fri, men det ble jobbing i 5 timer likevel. Jeg løp derfra til en 20 års dag til kjære Marie, der vi koste oss kjempemasse med litt for mye drikke og hyggelige mennesker. Lørdag ble det jobb igjen på meg, og var sjåfør resten av kvelden! Gleder meg til neste helg, for da er det nemlig SPANIA som står på timeplanen ❤

Photo 16.02.15, 16.27.49

Haha, har lagt merke til at jeg nesten bare legger ut bilder av meg selv i jobbuniformen på Instagram, skal skjerpe meg der! Skulle ta bilder før jeg gikk på jobb i dag men batteriet på kontrollen til kameraet er dødt, så må kjøpe nytt før Spania!

Ha en fin kveld  🙂 

Legg igjen en kommentar

