Mine mål for vår/sommer

Heisann dere!

Jeg som alle andre har komplekser med kroppen min, og det blir ikke noe bedre med generasjonens kroppsideal i mediene. Jeg sliter sånn med å finne bukser som passer min kropp og finner aldri noen bukser som jeg er skikkelig fornøyd med. Men eneste som kan gjøres noe med er jo kroppen min, så jeg må bare bli flinkere å trene og spise bra. Maten er det vanskeligste for meg, og vanskeligere er det når man bor med kjæresten og lever på budsjett.

Det er vanskelig å spise sunt og variere maten, minske karbohydrater og øke proteiner. Jeg skulle ønske jeg lærte mer om det slik at det ville vært enklere.

mål

Kom gjerne med tips, ris/ros. Jeg er ingen ekspert men håper å komme godt igang til målet mitt i sommer slik at jeg kan være litt fornøyd med kroppen min i bikinisesongen!

Legg igjen en kommentar

