Skodilemma

Heisann!

Har lyst til å kjøpe meg noen nye joggesko nå, det er nok på tide! Har faktisk hørt at man bør bytte ut joggesko en gang i halvåret, og jeg har jo faktisk ikke kjøpt nye på to år.. Har tenkt å først se nede i Spania om jeg finner noen fine, men hvis ikke jeg finner, tenker jeg å kjøpe en av disse på Zalando.

sko

De hvite i midten kommer jeg nok til å kjøpe uansett, men som jobbsko tenker jeg en av de 4 rundt. Veldig usikker på hvilken farge jeg skal velge! Hvilken farge syntes du er finest?

 

Legg igjen en kommentar

