Lately and instalately

Hallo alle sammen! Wow… så rart å skrive igjen her, det føles ut som det er flere år siden jeg gjorde dette sist. Som alle mine facebookvenner, bekjente og bff´s vet, så er jeg utrolig travel om dagene men nå som det nærmer seg lysere tider kommer blolggmotivasjonen sakte men sikkert tilbake. Jeg skal nok klare å presse inn blogging på planen min fremover, og nå som jeg skal en liten svipptur til Spania tenkte jeg å ta masse bilder der nede og oppdatere bra. Gleder meg sånn til å ta frem kameraet mitt nå også, herregud…. Det er alt for dyrt til å ligge i skuffen med støvkorn på seg! Skal også på en reise i April men destinasjonen er hemmelig for nå, for det er nemlig 20års gaven fra meg til Erik. Håper dere er klar for innlegg om trening, håndarbeid og rett og slett min hverdag!

Screenshot 2015-02-11 10.40.27

Følg meg gjerne på instagram!

Legg igjen en kommentar