Personlig almanakk

Heisann!

Nå har jeg endelig fått meg en dayplanner der jeg kan ha kontroll på både jobb og hjemme, og nå som jeg begynner å få det ganske så travelt er det ganske viktig å ikke glemme noe. Min begynner ikke før om 3 uker da, noe som er litt kjipt, for da må jeg bruke min andre stygge, hehe. Den er utrolig søt og man kan velge hva som skal være på dagene osv. Jeg har valgt å ha «Dagens trening» på hver dag, og mellom hver måned er det noen sider med bare linjer der jeg kan ha litt smånotater og sånn. Jeg har faktisk i to år holdt på med en egen treningsdagbok som jeg har liggende på dataen, men har enda ikke funnet et forlag som vil printe den for meg. Den står da ubrukt på dataen, så nå som jeg bestilte en personlig almanakk, fikk jeg bruke forsiden på boken min og en kollasj på baksiden!
collage

Bestill din personlige almanakk HER

 

Legg igjen en kommentar

